۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

خوشه‌های بدبختی.

مسیحیت، یهودیت و اسلام
هر سه تای این ادیان پیروان دیگری را تکفیر می‌کنند.
البته پرسشی که به ذهن می‌رسد این است که چرا تمام پیامبران اهل غرب خاورمیانه و سامی هستند؟

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

احمدی‌نژاد، خامنه‌ای ننگتان باد که جمهوری اسلامی شما ننگ روزگار است!


فرزندی از فرزندان رشید ایران را به شهادت می‌رسانید، جنازه‌اش را می‌دزدید، خانواده‌اش را تهدید می‌کنید، و خلاصه غم را بالای غم بر خانواده‌ی این عزیزی که یقینا نامش در تاریخ ایران ثبت خواهد شد را تحمیل می‌کنید و همزمان دم از کرامت انسان‌ها و احترام به انسانیت می‌زنید!؟ دادن صفت پست‌تر از پست برای شما کم است. ننگتان باد که ننگ روزگارید!

من هم به نوبه‌ی خویش شهادت تهرانچی عزیز را به خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض می‌کنم، مطمئن باشند که نام و یاد این عزیزان هرگز از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد.

۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

مسیر راهپیمائی در تهران از میدان تجریش تا راه‌آهن (کل خیابان ولی عصر).


از آنجائیکه راهپیمائی تهران خیلی مهم است؛ لطفا دوستان با هر وسیله‌ای اطلاع رسانی کنند؛ فردا کل این خیابان باید در تصرف ما باشد.


این درد مشترک، بی‌رزم مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمی‌شو.


برای رهائی ایران و ایرانیان از دست ضحاکان، کوتاهی ما مساوی با افسوس فرزندان ما.
.................................



نــــمانــیــم کـیـن بوم ویــران کنند

هــمــی غــارت از شــهـر ایران کنند
نـــــخوانـنـد بر ما کــــسـی آفــرین
چـــو ویـــران بود بوم ایـــران زمـــین
دریغ است ایران که ویـــران شـــود
کـــنــام پــلنــگان و شــیران شـــود
همه سربه سر تن به کشتن دهیم
از آن به که ایران به دشمن دهیم
چو ایـــران مبـــــاشد تــــن من مباد
در این مرز و بوم زنده یک تن مباد.

۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

بی‌تفاوتی جمهوری اسلامی در مورد نا آرامی و قتل عام در بحرین.


تلویزیون جمهوری اسلامی اخبار مربوط به قتل عام بحرینی‌ها  را بصورت خبری گذرا و بدون تحلیلی پخش می‌کند، وزارت خارجه سکوتی مرگبار اختیار کرده است؛ این در حالی است که در جریان اتفاقات مصر فریادشان گوش‌ها را کر کرده بود، البته دلیلش بر همگان آشکار است، جمهوری اسلامی هم مانند پادشاهی بحرین رژیم دیکتاتوری است:

۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

مدیران محترم آزادگی، لطفا به سربازان سایبری سپاه اجازه‌ی لجن‌پراکنی در این سایت را ندهید.

کجای دنیا به فاشیسم طالبانیسمی که کوچکترین اعتقادی به اصول آزادی بیان ندارند، اجازه‌ی ترویج افکارشان را می‌دهند؟

اخیرا تعدادی از مزدوارن جنگ سایبری سپاه و کسانیکه از آنان بعنوان ایثارگران جنگ نرم یاد می‌شود، با استفاده از فضای آزاد ازادگی اقدام به ثبت نام و توهین به جنبش مردم و حرکت اعتراضی آنان می‌‌کنند ، لطفا به آنان اجازه‌ی دروغ پراکنی و توهین را ندهید.
اینان کسانی هستند که دستشان به خون نداها آلوده است.