۱۳۹۱ مرداد ۱۱, چهارشنبه

در اصول کافی آمده است که: رَسوُل الله از پستان حضرت ابی‌طالب شِیر نوشیده است!؟


وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ 

گرچه این حدیث را قبلا هم از اصول کافی بیان کردم اما چون موضوعی است که مزغ منجمد را خنده آید دوباره حدیث گهربار امام صادق را عینا از اصول کافی نوشتم، باشد که خفتگان اسلامی به خود آیند:

حضرت ابوطالب و محمد کوچولو
   هنگامیکه رسول الله زاده شد، چند روزی بدون شیر بسر برد و ابوطالب او را به پستان خود گرفت، الله در آن شیری را فرستاد و (محمد) از آن چند روزی نوشید، تا ابوطالب حلیمه‌ی سعدیه را یافت و (محمد) را تحویل او نمود.
(اصول کافی/ کتاب الحجه/ باب مولد النبی و وفاته)

۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

بهشت اسلامی.

شیعه جان، این لینک به کسی توهین نکرده؛ عکس بر اساس روایتی است در اصول کافی.

در اینجا تصویری را می‌بینید که بر اساس حدیثی در اصول کشیده شده است، کلینی می‌گوید:

هنگامیکه پیغمبر زاده شد، چند روزی بدون شیر بسر برد و ابوطالب او را به پستان خود گرفت، الله در آن شیری را فرستاد و (محمد) از آن چند روزی نوشید، تا ابوطالب حلیمه‌ی سعدیه را یافت و (محمد) را تحویل او نمود.

خود داوری کنید، من توهین کردم یا کلینی؟

چرا باید به سوی عربستان سعودی خم و راست شوی؟

آیا می‌دانی که محمد به تو دستور داده است تا به سوی چه نقطه‌ای خم و راست شوی؟
آیا با خود اندیشیده‌ای که چرا خدایت برای خودش در عربستان سعودی خانه‌ای را برپا داشته است؟

فیلم داخل کعبه